X

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ha a NAV következő oldalain 2018. január 1-je után közzétett tájékoztatóknak megfelelően jár el, akkor az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 247. §-a alapján jogkövetkezmény az Ön részére nem állapítható meg. A fentiek alkalmazása az esetleges adóhiány megfizetése alól nem mentesít.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

X
  • Közérdekű adatok
  • Sajtószoba
  • Ügyfélszolgálatok
  • Igazgatóságok
  • Kapcsolat
  • Magánszemélyek
    • Adószámmal nem rendelkező
    • Adószámmal rendelkező nem áfaalany
    • Adószámmal rendelkező, áfafizetésre nem kötelezett
    • Áfafizetésre kötelezett
  • Egyéni vállalkozók
    • Áfafizetésre nem kötelezett
    • Áfafizetésre kötelezett
    • Áfaalany
    • Egyéni vállalkozók nyilvántartása
  • Társaságok
    • Áfafizetésre nem kötelezett
    • Áfafizetésre kötelezett
    • Kivaalany
    • Non-profit
  • Kiemelt adózók
  • Adó
    • Adószámla
    • Adózás rendje
    • Adózási kérdés
    • Általános forgalmi adó
    • Egyéb kötelezettség és költségvetési támogatás
    • Egyszerűsített vállalkozói adó
    • Energiaadó
    • Gépjárműadó
    • Illetékek
    • Jövedéki adó
      • EMCS
      • Jogszabályok
      • Tájékoztatók, információk
        • Dohánygyártmányok kiskereskedelmi eladási ára
        • Brent napi jegyzési adatok alapján meghatározott átlagár
        • Jövedéki adó fajtakódok és Jöt. szerinti jogcímkódok
        • Engedélyes, illetve nyilvántartásba vett jövedéki alanyok
        • Dohánygyártmány nyomonkövetési azonosító kibocsátójának adatai
        • Tájékoztatók
      • Trafiktörvény
        • Közérdekű információk
        • Érdeklődőknek
    • Kisadózó vállalkozások tételes adója (kata)
    • Kisvállalati adó (kiva)
    • Különadó
    • Megállapodások, egyezségek
    • Népegészségügyi termékadó
    • Regisztrációs adó
    • Személyi jövedelemadó
    • Szociális hozzájárulási adó
    • Társadalombiztosítás
    • Társasági adó
    • Távközlési adó
    • Egyéb
    • Hagyományos pénztárgépek, taxaméterek
    • Online pénztárgépek friss
    • Online pénztárgépek
      • Üzemeltetők
      • Szervizek, műszerészek
      • Gyártók, forgalmazók
  • Vám
    • Váminformációk
      • AEO (engedélyezett gazdálkodó)
      • ATA eljárások
      • Áruosztályozás
        • EBTI3
        • Áruosztályozáshoz szükséges adatbázisok
        • Kombinált Nómenklatúra
        • Tájékoztatók/ Hirdetmények
        • Tarifális vonatkozású Országos Parancsnoki tájékoztatók/NAV elnökének tájékoztatói
      • Behozatal
      • Beléptetés
      • Egységes vámokmány kitöltési útmutatója
      • EORI-szám
      • Gazdasági vámeljárások
      • Kiléptetés
        • Kiléptetés
      • Kivitel
      • Nem kereskedelmi forgalom
      • Származás
      • Szellemi tulajdonjogok védelme
      • Vámérték
      • Vámfizetés
      • Vámudvarok
      • Egyéb
    • E-kereskedelem
    • BREXIT információk
    • Határforgalom
    • Környezetvédelmi termékdíj
    • Felderítési eredmények
    • Fémkereskedelem
      • Hulladékgazdálkodás
      • Hírek
      • Jogszabályok
      • Segédletek
      • Engedélyesek frissített listája
      • Eltulajdonított tárgyak
      • Piaci érték
    • Külföldi gépjárművek gépjármű adója
    • Végrehajtás - Árverés
    • Egyéb
  • Bűnügy
    • Szervezet
    • Elérhetőségek
    • Bűncselekmények
    • Eredményeink
  • Pénzmosás
    • Nemzeti Kockázatelemzés
      • Ld - Nemzeti Kockázatelemzés
    • A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása elleni intézményrendszer
    • Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Iroda
    • Bejelentés
    • Elemző-értékelő tevékenység
    • Pmt. és Kit. szerinti elektronikus bejelentés
    • Pmt. és Kit. szerinti kijelölt személyre vonatkozó tájékoztatás
    • Éves jelentések, féléves tájékoztatók
    • A terrorizmus finanszírozása elleni küzdelem
    • Pénzügyi és vagyoni korlátozó intézkedések
    • Felügyeleti tevékenység
      • Tájékoztatók
      • Típusszabályzatok
      • Határozatok közzététele
    • Hasznos linkek, dokumentumok
    • Jogforrások
      • Nemzeti Jogforrások
      • Nemzetközi jogforrások
  • OLAF
    • Bemutatkozás
    • OLAF Koordinációs Iroda
    • Szakértői tevékenység
    • Szabályozási háttér
    • Dokumentumtár
    • Hasznos linkek
    • Elérhetőségek
    • Hírek
  • KEKI
    • Vezetők
    • Alaptevékenység, feladat
    • ÁBPE képzések
    • Pénzügyőr Zenekar
      • Bemutatkozás
      • Karmesterek
      • Zenekari formációk
      • Koncertkalendárium
      • Kiadványok
      • Elérhetőség
    • Pénzügyőr- és Adózástörténeti Múzeum
      • Múzeumtörténet
      • Schiffer-villa
      • Információ
      • Eseménynaptár
      • Publikációk
      • Felhívás
      • Rólunk írták
    • Hírek
  • Együttműködő szervek
Főlap▶Üzemszünetek
Tájékoztató üzemszünetről, karbantartásról
2021.04.14.

KKK 2.0 (Külső Kommunikációs Központ 2.0) és kapcsolódó vámszakmai rendszerek 2021. április 17-én 22 óra és 2021. április 18-án 6 óra között tervezett üzemszünet miatt nem lesznek elérhetők, ezért a NAV teljeskörű üzemszüneti eljárást vezet be.
Kérjük, elektronikus ügyintézését a karbantartási időszak figyelembevételével tervezze!
Megértését és türelmét köszönjük!

2021.04.01.

2021. március 31-ig volt lehetőség 2.0-s XSD szerint teljesíteni a számlaadat-szolgáltatást!
2021. március 31-én éjfélkor lejárt a szankciómentes időszak, megszűnt az Online Számla rendszerben a 2.0-s XSD verzió szerinti számlaadat-szolgáltatás lehetősége. Április 1-jétől kizárólag a 3.0-s XSD verzió szerinti adatszolgáltatásra van lehetőség. Részletek a NAV honlapján: https://nav.gov.hu/nav/ado/afa/Online_Szamla__Marciu20201216.html

2020.03.14.

A Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. ügyfelei részére megszűnt az EFER/Házibank fizetési mód használata.
Kérjük, ezt vegye figyelembe az elektronikus ügyintézésénél!
Szíves megértését köszönjük!

Rendszeres karbantartás

Tájékoztatjuk az on-line pénztárgépeket üzemeltető, szervizelő, illetve gyártó/forgalmazó tisztelt adózókat, hogy a NAV informatikai rendszerének heti gyakoriságú karbantartására szerdánként 18.00 óra és csütörtök 00.00 óra között kerül sor, mely időszak alatt a pénztárgépek megszemélyesítése, első üzembe helyezése nem lehetséges. A már üzembe helyezett pénztárgépek a karbantartás ideje alatt is zavartalanul működnek (a munkálatok az EKÁER rendszer elérhetőségét nem érintik).

Nem számít bele a határidőbe az a nap - a 451/2016. (XII. 19.) számú Kormányrendelet alapján – amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést. A NAV az eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe.

 


Betriebsausfall im EKÁER System
Korábbi üzemszüntek
2021.04.15.

 • Az eBEV portál 2021. április 15-én 9 óra 58 perc és 10 óra 32 perc között technikai okok miatt nem volt elérhető.

2021.04.13.

• Az Online Számla rendszerben 2021. április 13-án 8 óra 30 perctől 15 óra 30 percig a gépi interfészén elérhető szolgáltatások válaszidejében lassulás és esetenként kapcsolódási problémák voltak tapasztalhatók.

2021.04.12.

• Az Online Számlázó program 2021. április 12-én 18 óra és 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.04.09.

• Az Online Számla rendszerben 2021. április 9-én 10 óra 40 perctől 11 óra 20 percig a gépi interfészén elérhető szolgáltatások válaszidejében lassulás és esetenként kapcsolódási problémák voltak tapasztalhatók.

2021.04.08.

• Az Online Számla rendszerben 2021. április 08-án 10 óra 10 perctől 12 óra 30 a gépi interfészén elérhető szolgáltatások válaszidejében lassulás és esetenként kapcsolódási problémák voltak tapasztalhatók.

2021.04.07.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. április 7-én 20 óra 10 perc és 22 óra 12 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.04.07.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. április 7-én 20 óra és 20 óra 17 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.04.01.

• Az eSZJA portál 2021. március 31-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.31.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. március 31-én 20 óra 10 perc és 23 óra 51 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.03.31.

 • A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. március 31-én 20 óra és 20 óra 17 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.30.

• Az Online Számla rendszer 2021. március 30-án 18 óra és 18 óra 55 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.29.

 • A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. március 29-én 16 óra 30 perc és 16 óra 51 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.27.

• A KKK WEB-en 2021. március 27-én 8 óra és 15 óra között karbantartási munkálatok miatt néhány perces szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.

2021.03.25.

• Az Online Számla rendszer 2021. március 25-én 18 óra és 19 óra 30 perc között tervezett  karbantartás elmaradt.

2021.03.25.

• Az OTP Bank Nyrt. kártyarendszerének karbantartása miatt 2021. március 25-én 0 óra 45 perc és 5 óra 15 perc között a kártyaelfogadási szolgáltatásban kiesések fordulhattak elő.

2021.03.24.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2021. március 24-én 20 óra és 21 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.24.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. március 24-én 20 óra és  20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.24.

• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) 2021. március 24-én 20 óra és 20 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.22.

• A Központi Bűnjelnyilvántartó Rendszer tervezett karbantartása miatt 2021. március 22-én 17 óra és 19 óra között időszaki kimaradások jelentkezhettek a rendszerben.

2021.03.22.

• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök), valamint a hozzájuk tartozó honlapok és szolgáltatások  2021. március 22-én 9 óra 50 perc és 13 óra 5 perc között technikai okok miatt átmenetileg nem voltak elérhetők. A leállás érinttette a NAV valamennyi KAÜ azonosítással működő rendszerét (eSZJA, ONYA, eBEV, MOSS portálok) is.

2021.03.17.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. március 17-én 20 óra 10 perc és 22 óra 49 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.03.17.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2021. március 17-én 20 óra és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.17.

• Az ARUREG (Áruregisztrációs rendszer)  2021. március 17-én 20 óra és 20 óra 26 perc  között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.12.

• Az ARUREG (Áruregisztrációs rendszer)  2021. március 12-én 20 óra és 22 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.11.

• Az Ügyfélkapu 2021. március 11-én 17 óra 8 perc és 20 óra 20 perc között technikai probléma miatt nem volt elérhető. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem, csak a másodlagos felhasználók tudtak bejelentéseket tenni.

2021.03.11.

• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök), valamint a hozzájuk tartozó honlapok és szolgáltatások  2021. március 11-én 17 óra 8 perctől technikai okok miatt átmenetileg nem voltak elérhetők. A leállás érinttette a NAV valamennyi KAÜ azonosítással működő rendszerét (eSZJA, ONYA, eBEV, MOSS portálok)  is.

2021.03.10.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. március 10-én 20 óra 10 perc és 22 óra 45 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.03.10.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. március 10-én 20 óra és 21 óra 28 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.09.

• Az Online Számla rendszer 2021. március 9-én 18 óra és 18 óra 50 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.03.09.

• A KBR (Központi Bűnjelnyilvántartó Rendszer) 2021. március 9-én 17 óra és 17 óra 20 perc között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.

2021.03.08.

• 2021. március 5-én, pénteken, 4 óra időtartamot meghaladó1 üzemzavar következett be, ami akadályozta a dokumentumok továbbítását az OBH-nak.

1 Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 54. § (1) bekezdésében meghatározottak szerint.

2021.03.08.

• A NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere 2021. március 8-án 8 óra 30 perc és 10 óra 10 perc között nem volt elérhető.

2021.03.07.

• Tervezett hálózati karbantartás miatt 2021. március 6-án 22 óra és 2021. március 7-én 6 óra között a pénztárgépek/automata berendezések rendszerbe állítása, megszemélyesítése, átszemélyesítése, szoftver frissítés szolgáltatása átmenetileg nem volt elérhető, továbbá az eBEV Portál, az eSZJA és ONYA szolgáltatásai a fenti időtartamban korlátozottan voltak használhatók.

2021.03.03.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. március 3-án 20 óra 10 perc és 21 óra 52 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.03.02.

• A Webes Ügysegéd szolgáltatás egyéni vállalkozói bejelentésekkel kapcsolatos funkcióiban 2021. március 1-én  16 óráig fennakadásokat tapasztalhattak. A hibák 2021. február 28-án is jelentkezhettek. Aki 2021. február 28-án vagy 2021. március 1-én 16 óráig a bejelentését nem tudta megtenni, vagy hiba miatt csak késedelmesen tudta megtenni, jelezze ePapíron a NAV illetékes adó- és vámigazgatóságán.

2021.03.02.

• A KBR (Központi Bűnjelnyilvántartó Rendszer) 2021. március 2-án 17 óra és 18 óra között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.

2021.03.01.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. március 1-jén 16 óra 30 perc és 17 óra 36 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.27.

• A KKK web-en 2021. február 27-én 8 óra és 15 óra között karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható.

2021.02.24.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. február 24-én 20 óra 10 perc és 22 óra 37 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.02.24.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2021. február 24-én 20 óra és 20 óra 23 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.24.

• Az Online Számla rendszer 2021. február 24-én 18 óra és 20 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.23.

• Az EKÁER 2021. február 23-án 19 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.22.

• Az eBEV, az eSZJA, az ONYA és a MOSS portálok 2021. február 22-én 11 óra 22 perc és 11 óra 46 perc között a Központi Azonosítási Ügynök hibája miatt nem voltak elérhetők.

2021.02.21.

• A KKK (Külső Kommunikációs Központ) és a KKK Web Service 2021.02.20-án 22 órától 2021.02.21-én 2 óráig karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.18.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2021. február 18-án 20 óra és 23 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.

2021.02.17.

• Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. február 17-én 20 óra 10 perc és 22 óra 33 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2021.02.17.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. február 17-én 20 óra és 20 óra 59 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.16.

• Az Online Számlázó program 2021. február 16-án 18 óra és 18 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.16.

• Az Online Számlázó tesztprogram 2021. február 16-án 13 óra és 13 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.11.

• A KBR (Központi Bűnjelnyilvántartó Rendszer) 2021. február 10-én 20 óra és 2021. február 11-én 2 óra között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.

2021.02.10.

• Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás és a VKAPU szolgáltatások 2021. február 10-én 20 óra 10 perc és 22 óra 56 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az eBEV és eSZJA portálokon indított lekérdezésekre a válasz csak a karbantartás végén került megküldésre!

2021.02.10.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az ARUREG (Áruregisztrációs rendszer)  2021. február 10-én 20 óra és 20 óra 38 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.10.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2021. február 10-én 20 óra és 20 óra 38 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.06.

• A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) és az Ügyfélkapu, valamint a hozzájuk tartozó honlapok és szolgáltatások 2021. február 6-án 0 óra és 4 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők. A leállás a NAV valamennyi ügyfélkapus azonosítással működő rendszerét is érintette.

2021.02.03.

• Az eSZJA Portál 2021. február 3-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.03.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2021. február 3-án 20 óra és 21 óra 37 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.03.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az ARUREG (Áruregisztrációs rendszer)  2021. február 3-án 20 óra és 21 óra 37 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.03.

• Az Online Számlázó program 2021. február  3-án 18 óra és 18 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.02.01.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2021. február 1-jén 0 óra és 2 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.

2021.01.27.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2021. január 27-én 20 óra és 20 óra 27 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.27.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 27-én 20 óra és 20 óra 27 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.25.

• Az Online Számla rendszer gépi interfészén, valamint a webes felület működésében 2021. január 25-én 16 óra és 17 óra 15 perc között lassulás, esetleges szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.

2021.01.25.

• Az eBEV, az eSZJA, az ONYA és a MOSS portálok működésében 2021. január 25-én 10 óra 24 perc és 12 óra 46 perc között átmeneti lassulás volt tapasztalható.

2021.01.24.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu, valamint a hozzájuk tartozó honlapok és szolgáltatások 2021. január 24-én 17 óra és 22 óra között technikai okok miatt nem voltak elérhetők. A leállás érintette a NAV valamennyi ügyfélkapus azonosítással működő rendszerét is.  

2021.01.22.

• Az eBEV, az eSZJA, az ONYA és a MOSS Portálok működésében 2021. január 21-én 21 óra 50 perctől 22 óra 30 percig átmeneti lassulás volt tapasztalható.

2021.01.21.

• Az eBEV, az eSZJA, az ONYA és a MOSS Portálok működésében 2021. január 21-én 18 óra 38 perctől 20 óra 23 percig átmeneti lassulás volt tapasztalható.

2021.01.21.

• Az eSZJA Portál 2021. január 20-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.13.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 13-án 20 óra és 20 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.12.

• Az Online Számla rendszer 2021. január 12-én 20 óra és 22 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.11.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 11-én 16 óra 30 perc és 17 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.07.

• Az eSZJA Portál 2021. január 06-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.06.

• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) 2021. január 6-án 10 óra 20 perc és 10 óra 34 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.06.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 6-án 20 óra és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2021.01.04.

• Az Online Számla rendszer 2021. január 3-án 18 óra 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. A karbantartás után, 2021.  január 4-én 0:00 órától már beküldhetők a 3.0-ás XSD-verzió szerinti számlaadat-szolgáltatások.

2020.12.30.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2020. december 30-án 20 óra és 23 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.30.

• Az EKÁER 2020. december 30-án 19 óra és 22 óra 45 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.30.

• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 30-án 20 óra és 21 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.28.

• Az Online Számlázó program 2020. december 28-án 18 óra és 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.22.


• Az Online Számla rendszer 2020. december 22-én 20 óra és 23 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.21.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 21-én 16 óra 30 perc és 17 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.18.

• Az Online Számla rendszerben a gépi interfészen elérhető szolgáltatások válaszidejében 2020. december 17-én 6 óra 30 perc és 10 óra között lassulás és esetenként kapcsolódási problémák voltak tapasztalhatók.

2020.12.17.

• Az Online Számlázó rendszer 2020. december 17-én 18 óra és 19 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.17.

• Az Online Számla rendszer 2020. december 17-én 13 óra 30 perc és 14 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.17.

• Az Online Számla rendszerben a gépi interfészes adatszolgáltatások beküldése  2020. december 16-án 22 óra és 23 óra 25 perc között nem volt elérhető.

2020.12.16.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 16-án 20 óra és 20 óra  53 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.16.

• Az Online Számla rendszerben a gépi interfészes adatszolgáltatások beküldése  2020. december 16-án 10 óra és 16 óra 35 perc között nem volt elérhető.

2020.12.15.

• Az Online Számla rendszer 2020. december 15-én 18 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.15.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2020. november 8-án 23 óra és 2020. november 9-én 2 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.

2020.12.15.

• Az OTP Bank kártyarendszerének leállása miatt 2020. december 14-én 1 óra 30 perc és 2 óra 30 perc között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.

2020.12.09.

• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 9-én 20 óra és 22 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.09.

• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) 2020. december 9-én 20 óra és 21 óra  16 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.08.

• Az NCTS rendszer tekintetében 2020. december 7-én 16 óra és 2020. december 8-án 22 óra között üzemszüneti eljárás volt érvényben.

2020.12.07.

• Karbantartás miatt 2020. december 7-én 16 óra és 18 óra között a vámszakmai rendszereket érintő, teljes üzemszüneti feldolgozási rend volt érvényben.

2020.12.05.

• A KKK weben (Külső Kommunikációs Központ) 2020. december 5-én 8 óra és 15 óra között karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható.

2020.12.05.

• Az Online Számla rendszer 2020. december 5-én 10 óra és 13 óra 50 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.12.02.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2020. december 2-án 20 óra és 20 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.11.30.

• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA és ELEKÁFA  portálok 2020. november 29-én 22 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.11.26.

• Az ONYA, eBEV, eSZJA, MOSS és ELEKÁFA   portálok 2020. november 25-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.11.22.

• A Külső Kommunikációs Központ (KKK) 2020. november 21-én 20 óra és 2020. november 22-én 6 óra között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.

2020.11.21.

• A NAV az Online Számla rendszert érintő hálózati karbantartást végezett 2020. november 21-én 14 és 20 óra között. A karbantartás alatt rövid idejű, néhány perces hálózati kiesések fordulhattak elő, amely időszakok során az Online Számla rendszer szolgáltatásai átmenetileg nem voltak elérhetők.

2020.11.21.

• A KKK web-en (Külső Kommunikációs Központ) 2020. november 21-én 8 óra és 15 óra között karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható

2020.11.18.

• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA és ELEKAFA portálok 2020. november 18-án 21 óra és 23 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.11.18.

• Az EKÁER 2020. november 18-án 19 óra és 21 óra 18  perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.11.16.

•  EVNY és a Webes Ügysegéd 2020. november 16-án 8 óra és 12 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.11.16.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2020. november 16-án 0 óra és 2 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.

2020.11.13.

•  Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA Portálok 2020. november 13-án 2 óra 51 perc és 4 óra 42 perc között technikai okok miatt nem voltak elérhetők.

2020.11.11.

•  Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA Portálok 2020. november 10-én 23 óra 43 perc és 2020. november 11-én 1 óra 47 perc között technikai okok miatt nem voltak elérhetők. 

2020.11.10.

• A NAV internetes elérésében, webes szolgáltatásaiban 2020. november 9-én 14 óra 45 perc és 2020. november 10-én 6 óra között lassulás volt tapasztalható. A hiba nem a NAV rendszerében keletkezett.

2020.11.07.

• Az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) 2020. november 5-én 4 óra és 2020. november 6-án 19 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.11.05.

• Az eBEV Portálon 2020. november 7-én 8 órától éjfélig szolgáltatás kieséssel nem járó karbantartás volt.

2020.11.04.

• A Külső Kommunikációs Központ (KKK) 2020. november 4-én 20 óra és 21 óra 11 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.11.04.

• Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA portálok 2020. november 4-én 10 óra és 14 óra között technikai okok miatt nem voltak elérhetők.

2020.11.04.

• 2020. november 4-én 8 óra és 12 óra között az egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos (személyes, telefonos és Webes Ügysegéd alkalmazáson keresztüli) ügyintézés nem volt elérhető az Egyéni Vállalkozók Nyilvántartásának karbantartása miatt.

2020.10.31.

•  Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA portálok 2020. október 31-én 0 óra és 2 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.10.28.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó) és az ÁRUREG (Áruregisztrációs) rendszerek 2020. október 28-án 20 óra és 21 óra 48 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.10.25.

• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA portálok 2020. október 23-án 6 óra és 2020. október 25-én 14 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.10.25.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt október 25-én 1 óra és 3 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.

2020.10.20.

• A Külső Kommunikációs Központ (KKK) 2020. október 19-én 22 óra és 2020. október 20-án 1 óra között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.

2020.10.20.

• Az Online Számla rendszer 2020. október 19-én 22 óra és 2020. október 20-án 1 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.10.17.

• Az eBEV Rendszer infrastruktúráján 2020.10.17-én (szombat) 14 órától 18 óráig karbantartás miatt az alkalmazások elérésében fennakadások voltak tapasztalhatók.

2020.10.17.

• A KKK web-en (Külső Kommunikációs Központ) 2020.10.17-én (szombat) 8 órától 15 óráig karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható

2020.10.16.

• Az Online Számla rendszer V2-es API interfészen 2020. október 15-én 18 óra 5 perckor a NAV korlátozta a /v2/queryInvoiceDigest operációt. A szolgáltatás korlátozását a NAV 2020.10.16-án 8 óra 55 perckor feloldotta.

2020.10.15.

• Az Online Számla rendszer gépi interfészén  2020. október 15-én 14 óra 35 perctől 14 óra 45 percig, valamint 14 óra 55 perctől 15 óra 10 percig szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.

2020.10.15.

• Az Online Számla rendszerben 2020. október 15-én 10 óra 15 perctől 10 óra 35 percig lassulás volt tapasztalható.

2020.10.14.

• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer)   2020. október 14-én 20 óra és 20 óra 28 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.10.10.

• Az EKÁER 2020. október 9-én 22 óra és 2020. október 10-én 1 óra 21 perc között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.

2020.10.10.

• Az ONYA, eBEV, eSZJA és MOSS portálok 2020. október 09-én 22 óra és 2020. október 10-én 3 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.10.10.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu, valamint a hozzájuk tartozó honlapok és szolgáltatások 2020. október 09-én 22 óra és 2020. október 10-én 3 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.

2020.10.08.

• Az eSZJA portál 2020.10.07-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.10.05.

• Az Online Számla, Online Pénztárgép (OPG) rendszerek valamint a Külső Kommunikációs Központ (KKK2) átmeneti hiba miatt 2020. október 5-én 15 óra 30 perctől 17 óra 30 percig nem voltak elérhetők.

2020.10.04.

• Az EMCS 2020. október 4-én 4 órától 11 óráig karbantartás miatt részlegesen nem volt elérhető.

2020.10.01.

• Üzemszünet miatt az EMCS rendszer 2020. szeptember 30-án 23 óra 23 perc és 2020. október 1-én 11 óra között nem volt elérhető.

2020.10.01.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az Online Számla rendszer 2020. szeptember 30-án 22 óra  és 24 óra között nem volt elérhető.

2020.09.27.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2020.09.27-én 1 óra  és 2020.09.27-én  2:30 óra   között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2020.09.25.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. szeptember 24-én 19 és 24 óra között nem volt elérhető.

2020.09.24.

• Az Online Számla rendszer rendkívüli karbantartás miatt 2020. szeptember 23-án 9 óra 49 perc és 2020. szeptember 24-én 21 óra 10 perc között nem volt elérhető.

2020.09.22.

•. Karbantartási célú üzemszünet miatt az Online Számla rendszer 2020. szeptember 22-án 18 óra  és 21 óra között nem volt elérhető.

2020.09.16.

• A VKAPU (Általános Közigazgatási Végrehajtási Szervezet Végrehajtási Kapu) portál karbantartás miatt 2020. szeptember 16-án 16:30 óra és 19:30 óra között nem volt elérhető.

2020.09.09.

• Az eSZJA portál 2020.09.09-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.08.31.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. augusztus 31-én 18 óra és 19 óra között nem volt elérhető.

2020.08.17.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. augusztus 17-én 18 és 21 óra között nem volt elérhető.

2020.08.16.

• Az eBEV, eSZJA, ONYA portálok karbantartás miatt 2020. augusztus 16-án 8 órától 12 óráig nem voltak elérhetőek.

2020.08.16.

• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. augusztus 16-án hajnali 1 és 2:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2020.08.07.

• A NAV Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszere karbantartása miatt 2020. augusztus 7-én 0 és 4 óra között átmenetileg nem volt elérhető.

2020.08.05.

• Az eSZJA, eBEV, ONYA portálok karbantartás miatt 2020. 08. 05-én 21 órától 24 óráig nem voltak elérhetők.

2020.07.15.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. július 15-én 19 és 21 óra között nem volt elérhető.

2020.07.08.

• Az eSZJA portál 2020.07.08-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.07.02.

• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2020. július 1-én 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.

2020.07.01.

• Tájékoztatjuk, hogy az  Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. június 30-án 16 óra és 2020. július 01-én 2:45 óra között nem volt elérhető.

2020.06.30.

• Az Online Számla rendszer 2020. június 30-án 08:55 és 09:48 óra közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.

2020.06.29.

• Az Online Számla rendszer 2020. június 29-én 11:10 és 12:15 óra közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.

2020.06.26.

• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. június 29-én hajnali 1 és 2 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2020.06.20.

• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. június 20-án hajnali 1 és 2 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2020.06.12.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. június 11-én 18 óra és 24 óra között nem volt elérhető.

2020.06.04.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. június 4-én 18 óra és 20 óra között nem volt elérhető.

2020.06.03.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. június 3-án 19 és 22 óra között nem volt elérhető.

2020.06.03.

• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) karbantartása miatt az EBEV, ESZJA, ONYA, EFER, ELEKAFA és MOSS portálok 2020. június 3-án 0 órától 3:30-ig nem voltak elérhetőek.

2020.05.27.

• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA portálok karbantartás miatt 2020. május 27-én 20 órától 23 óráig nem voltak elérhetők.

2020.05.03.

• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. május 3-án hajnali 1 és 2 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2020.04.29.

• Az eSZJA portál 2020.04.29-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2020.04.29.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számlázó program karbantartás miatt 2020. április 29-én 18 óra és 2020. április 30-án 11:18 óra között nem volt elérhető.

2020.04.25.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. április 25-én 18:00 óra és 20:00 óra között nem volt elérhető.

2020.04.25.

• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) karbantartása miatt az EBEV, ESZJA, ONYA, EFER, ELEKAFA, MOSS portálok 2020. április 25-én 0 órától 4 óráig nem volt elérhető

2020.04.25.

•  Karbantartás miatt az Ügyfélkapu azonosítás 2020.04.25-én 0 óra és 2 óra között nem volt elérhető, ezért ezen időszak alatt az elsődleges felhasználók nem tudtak bejelentkezni az EKÁER,  az Online Számla és az Online Számlázó rendszerekbe.

2020.04.23.

 • Az EBEV, ESZJA, ONYA, EFER, ELEKAFA, MOSS, Online Számla, Online Számlázó portálok technikai okok miatt 2020. április 22-én 12:15 órától 13:03 óráig nem voltak elérhetőek.

2020.04.22.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. április 22-én 18 és 24:00 óra között nem volt elérhető.

2020.04.21.

• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. április 21-én hajnali 1 és 3 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2020.04.19.

• A VKAPU (API és WEB) alkalmazások karbantartás miatt 2020. április 18-án 9 óra és 2020. április 19-én 24 óra között nem voltak elérhetők.

2020.03.11.

• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2020. március 11-én 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.

2019.08.15.

•. A 2019. június 20-án közzétett „Hibajavítás az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú üzemszüneti tájékoztatást - a hibajelenség megoldását követően - a következők szerint frissítjük: az ELEKÁFA-KKI rendszerben fennálló technikai probléma megoldása elkészült, az érintett ügyekhez kapcsolódó releváns értesítéseket a NAV kézbesítette az adózóknak a hivatalos elérhetőségeken. Amennyiben valamely adózónak a jelzett hibajelenség miatt az érintett időszakban a 18ELEKAFA vagy 19ELEKAFA nyomtatványon beadott kérelmével kapcsolatban más tagállam(ok)ban problémája merült fel, kérjük, jelezze az illetékes megyei/fővárosi igazgatóságnál.

2019.06.28.

• A NAV informatikai rendszerei átmeneti áramellátási zavarok miatt nem voltak elérhetők. A fennakadás huzamosabb üzemzavart okozott 2019. június 27-én 12 óra 15 perctől 2019. június 28-án 00 óra 40 perc között. Ez idő alatt teljeskörű üzemszüneti eljárást vezettünk be az alábbi, külső elérésű rendszerekben:

  • online pénztárgép rendszer,
  • Online Számla rendszer,
  • Elektronikus Közútiáruforgalom-ellenőrző Rendszer,
  • váminformatikai rendszerek (Külső Kommunikációs Központ),
  • uniós kommunikációs rendszerek.

Az Online Számla rendszer esetében 2019. június 27. 14.30-kor, a többi rendszer esetében a helyreállítás 2019. június 28-án 00 óra 40 perckor megtörtént.

2019.06.20.

•. A 2019. június 7-én közzétett „Hiba az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú tájékoztatást az időközben elvégzett javításoknak megfelelően a következők szerint pontosítjuk.

A jelzett  technikai hibának egy részét a NAV sikeresen elhárította, így 2019. június 14-től rendre valamennyi elakadt kérelem, amely egyébként megfelelt a küldési feltételeknek, továbbításra került az érintett visszatérítési tagállamoknak.

Egy külső szoftver okozta hektikus probléma azonban még mindig akadályát képezi az adózói tájékoztatásoknak, így a tagállami üzenetküldésekről a NAV az ügyfeleit a szokásos „KKI nyugta” illetve tájékoztató levelek formájában egyelőre nem minden esetben tudja értesíteni. A hiba teljes kiküszöbölésével a NAV a hiányzó értesítéseket is hivatalosan kézbesíteni fogja.

2019.06.20.

A 2019. június 7-én közzétett „Hiba az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú tájékoztatást az időközben elvégzett javításoknak megfelelően a következők szerint pontosítjuk.

A jelzett  technikai hibának egy részét a NAV sikeresen elhárította, így 2019. június 14-től rendre valamennyi elakadt kérelem, amely egyébként megfelelt a küldési feltételeknek, továbbításra került az érintett visszatérítési tagállamoknak.

Egy külső szoftver okozta hektikus probléma azonban még mindig akadályát képezi az adózói tájékoztatásoknak, így a tagállami üzenetküldésekről a NAV az ügyfeleit a szokásos „KKI nyugta” illetve tájékoztató levelek formájában egyelőre nem minden esetben tudja értesíteni. A hiba teljes kiküszöbölésével a NAV a hiányzó értesítéseket is hivatalosan kézbesíteni fogja.

2019.06.07.

• Az ELEKÁFA-KKI rendszerben 2019. április 30-tól technikai okok miatt a kérelmek egy részét nem sikerült megküldeni a tagállamoknak.
Ismételt benyújtásra nincs szükség, a hiba elhárítását követően az elakadt tájékoztatások és az üzenetek automatikusan továbbítódnak.

2019.03.18.

• A  Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. március 18-án 9:14 óra és 2019. március 18-án 18:26 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

2018.07.06.

• 2017.02.03-án 16:00 órától 2017.02.06-án hétfőn 06:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.27-én 16:00 órától 2017.01.30-án hétfőn 06:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.26-án 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.24-én 20:00 órától 22:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.19-én 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.12-én 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.10-én 20:00 órától 22:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

• 2017.01.05-én 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.

2017.04.02.

• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2017.04.02-án 01:00 és 2017.04.02-án 02:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

• A NAV e-SZJA portálja 2017. március 30-án 20:30 és 21:30 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

• A NAV e-SZJA portálja 2017. március 23-án 20:30 és 21:30 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2017.03.19-én 01:00 és 2017.03.19-én 02:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

• A NAV e-SZJA portálja 2017. március 16-án 12:30 és 15:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2017.03.02.

• A  Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.06.22-én 16:00 óra és 2017.06.22-én 17:48 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

• A  Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.03.28-án 22:00 óra és 2017.03.29-én 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.03.01-én 22:00 óra és 2017.03.02-án 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek.  Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.02.21-én 20:30 óra és 2017.02.21-én 22:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette. 

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.02.20-án 09:10 óra és 2017.02.20. 21:10 óra között fennakadás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az Ügyfélkapun átmenetileg tapasztalt fennakadás a NAV informatikai rendszerétől független, az nem a NAV rendszerének meghibásodása miatt állt fenn.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.01.23-án 22:00 óra és 2017.01.24-én 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.01.17. 22:00  és 2017.01.18. 02:00 között technikai okok miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

2017.02.22.

A karbantartás ideje alatt esedékes bejelentéseket az 5/2015. (II.27.) NGM rendelet 19. §-ban foglaltak szerint legkésőbb a karbantartás megszűnését követő munkanapon kell teljesíteni.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER 2017.02.15-én 00:00 óra és 2017.02.15-én 03:00 óra között nem volt elérhető.

2016.11.14.

Karbantartási célú üzemszünet miatt 2016. 11. 14-én a nav.gov.hu oldal adatbázis lekérdezés átmenetileg nem volt elérhető.

Rendszeres karbantartás

Tájékoztatjuk az on-line pénztárgépeket üzemeltető, szervizelő, illetve gyártó/forgalmazó tisztelt adózókat, hogy a NAV informatikai rendszerének heti gyakoriságú karbantartására szerdánként 18.00 óra és csütörtök 00.00 óra között kerül sor, mely időszak alatt a pénztárgépek megszemélyesítése, első üzembe helyezése nem lehetséges. A már üzembe helyezett pénztárgépek a karbantartás ideje alatt is zavartalanul működnek (a munkálatok az EKÁER rendszer elérhetőségét nem érintik).

Nem számít bele a határidőbe az a nap - a 451/2016. (XII. 19.) számú Kormányrendelet alapján – amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést. A NAV az eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe.

 

KIEMELT TÉMÁK
  • ÚJ TBJ
  • EKÁER
  • Online Számla
NAV Online
Hívja a 1819-et!
Ügyfélszolgálati
időpont foglalása
SZJA
ADÓPERCEK
Országos példatár
UTASTÁJÉKOZTATÓ
2020
INTERNETES
VÁSÁRLÁS
Tájékoztatók
  • Üzemszünetek
  • eBEV-portál
  • Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás
  • Nyomtatványkitöltő programok
  • Letöltések - egyéb
  • E-bevallás, Java
TÁJÉKOZTATÓK
  • OSS/ MOSS belépés
  • Információs füzetek
  • Szabályzók
  • Kiadványok
  • Álláspályázatok
  • GYIK
KAPCSOLAT
magyarorszag.hu

Határidők
előző2021. ápriliskövetkező
HKSzCsPSzV
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
ADÓtraffipax
Tudjon róla!
Segíthet!
Mentorálás
BREXIT
információk
SZOLGÁLTATÁSOK
  • Közérdekű bejelentés, panasz
  • Adóelőleg-nyilatkozat 2021
  • Személyes adónaptár
  • Hírlevél-regisztráció
  • Adatbázisok
  • Több adatbázis együttes lekérdezője
  • Hirdetmények
  • Elveszett okmányok bejelentése
  • Szolgáltatások
  • Szja 1+1%
  • Közösségi adószámok megerősítése
Megyei
rendezvények
Alkalmazható üzemanyagárak

április (Ft/l)

ESZ-95 ólmozatlan
motorbenzin

419

Gázolaj

439

Keverék

456

LPG autógáz

259

Bővebben

EU támogatások
A NAV weboldalai szerzői jogvédelem alatt állnak.
A honlapon szereplő információk változatlan tartalommal és formában szabadon terjeszthetők.

Kapcsolatfelvétel | Archív oldalak | További honlapok | Általános adatkezelési tájékoztató | Impresszum | Közadatkereső | Akadálymentesítés
1054 Budapest, Széchenyi u. 2. - Telefon: +36 (1) 428-5100 - Fax:+36 (1) 428-5509
Az oldal cookie-kat használ, hogy minél több hasznos funkciót biztosítson a látogatóknak. Részletek
Süti tájékoztató letöltése (.pdf) Adatvédelmi tájékoztató Süti beállítások