Ügyfélfogadás rendjének változása

 

 

Változik a NAV ügyfélszolgálat nyitva tartása

 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Zalaegerszegi központi ügyfélszolgálata 2020. március 18-ától heti 25 órában várja az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A Zalaegerszegen működő központi ügyfélszolgálat módosított nyitva tartása:

hétfő

08.30 – 16.00

kedd

08.30 – 12.00

szerda

08.30 – 16.00

csütörtök

08.30 – 12.00

péntek

08.30 – 11.30

 

Nagykanizsai kirendeltségünk változatlan nyitva tartással várja ügyfeleinket:

hétfő

08.00 – 12.00

13.00 – 16.00

kedd

08.00 – 12.00

13.00 – 16.00

szerda

szünnap

csütörtök

08.00 – 12.00

péntek

08.00 – 12.00

 

A kormányablakokban: Keszthelyen, Zalaszentgróton, Lentiben és Letenyén,

 2020. március 19. (csütörtök) napjától a NAV ügyfélszolgálat szünetel.

 

A NAV Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.