Határozatlan idejű ügyfélfogadási szünet a balatonfüredi és zirci ügyfélszolgálati helyen

A kialakult járványügyi helyzet miatt 2020. március 20-tól a balatonfüredi (Balatonfüred, Kossuth L. utca 3.) és zirci ügyfélszolgálati helyen (Zirc, Petőfi S. utca 4.), az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. 

Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.

Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

Az ügyfelek személyes ügyintézését a veszprémi központi ügyfélszolgálat (Veszprém, Brusznyai Árpád utca 22-26.) biztosítja.