Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

 A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A szombathelyi központi ügyfélszolgálat (9700 Szombathely, Petőfi Sándor u. 22.) módosított nyitvatartása:

 hétfő

 08.30 - 16.00

 kedd

 08.30 - 12.00

 szerda

 08.30 - 16.00

 csütörtök

 08.30 - 12.00

 péntek

 08.30 - 11.30

 

A körmendi kirendeltség (9900 Körmend, Szabadság tér 7.), a szentgotthárdi ügyfélszolgálat (9970 Szentgotthárd, Széll K. tér 11.) és a kőszegi kormányablakban (9730 Kőszeg, Jurisics tér 6.) működő NAV-ablak további intézkedésig zárva tart.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.