Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága

Cím: 1096 Budapest, Haller u. 3-5.Telefonszám: +36 (1) 299-4000
email: dbpavig@nav.gov.huFax: +36 (1) 299-5142
Levelezési cím: 1476 Budapest, Pf.: 93.
NAV InfóvonalNAV Infóvonal: 1819

A Nemzeti Adó- és Vámhivatalról (továbbiakban: NAV) szóló 2010. évi CXXII. törvény alapján 2016. január 1-én megalakult a NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága (továbbiakban: Igazgatóság), mint a NAV első fokon eljáró területi szerve.

Az Igazgatóság hatáskörét és illetékességét a 485/2015.(XII. 29.) Korm. rendelet szabályozza. Az adóügyi, ellenőrzési és a végrehajtási feladatokat ellátó szakterületek a 1096 Budapest, Haller u. 3-5. és 1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35. épületében végzik feladataikat, míg a vám, -jövedéki szakterületek a 1107 Budapest, Száva u. 7., illetve a 1115 Budapest, Bartók Béla út 156. alatt működnek.

Az Igazgatóság illetékességi területe a IX., XI., XII., XVIII., XIX., XX., XXI., XXII., XXIII. kerületeket foglalja magában.

 

Budapest
Fontos információk
A KAB NAV ablakokban kötelező időpontot foglalni!

A KAB NAV ablakokban az ügyintézés kizárólag a NAV honlapján (nav.gov.hu) elérhető előzetes időpontfoglalással történhet.

Időpontfoglalás a Vaskapu utcai központi ügyfélszolgálaton

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálatán (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.) 2021. március 8-tól a személyesen megjelenő ügyfelek fogadása – az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézés, a csekk kiadás és a beadványátvétel kivételével – kizárólag előzetes időpontfoglalás alapján történhet. Az időpontfoglaláshoz nincs szükség ügyfélkapu regisztrációra.

Making an appointment at the central taxpayer services office in Vaskapu utca

As of 8 March 2021 the central taxpayer services office of South-Budapest Tax and Customs Directorate of the NTCA (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.)  receives the taxpayers exclusively if an appointment is previously made – except for the administration of healthcare contribution, obtaining postal cheques and receipt of taxpayer applications. No registration for ügyfélkapu (governmental portal) is needed to make an appointment.

Szünetel az ügyfélfogadás két budapesti kirendeltségen

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának XXII. kerületi, valamint a XVIII. kerületi ügyfélszolgálata ideiglenesen zárva tart.

Legfrissebb híreink

2021.02.18. | Kétmilliárd forintot érő hamis cipő a konténerben

Több mint nyolcezer pár sportcipőt találtak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai egy vámkezelésen. A kétmilliárd forint értékű hamis cipőket lefoglalták.

2020.07.22. | Bulletin -Tájékoztató az igazgatóság tevékenységéről

Elkészült a NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága 2019. évi eredményeinek adó- és vámszakmai összefoglalója, a Dél-Budapest illetékességi területére vonatkozó NAV Bulletin.

...Korábbi hírek
...További álláspályázatok

Vezetők

Igazgató

Heinrich János

Telefonszám: +36 (1) 299-4000

email: dbpavig@nav.gov.hu

Adóügyi Igazgatóhelyettes

Kothencz István

Telefonszám: +36 (1) 299-4000

email: dbpavig@nav.gov.hu

Ellenőrzési Igazgatóhelyettes

Horváthné dr. Ruprecht Szilvia

Telefonszám: +36 (1) 299-4000

email: dbpavig@nav.gov.hu

Folyószámla-kezelési és Végrehajtási Igazgatóhelyettes

Joóné Molnár Ildikó

Telefonszám: +36 (1) 299-4000

email: dbpavig@nav.gov.hu

Vám Igazgatóhelyettes

Zólyom András János

Ezredes

Telefonszám: Telefon: +36 (1) 432-2100

email: dbpavig@nav.gov.hu