Ha előfordult már Önnel, hogy az APEH portálja, vagy az eBEV Portál oldala nem töltődött be megfelelően, vagy az Ügyfélkapu oldala úgy tűnt nem elérhető, de a szolgáltató szerint az oldal működik, a szolgáltatás zavartalan, akkor célszerű néhány egyszerű lépést elvégeznie saját böngészőjének beállításaiban. Ehhez kívánunk segítséget nyújtani, bemutatjuk, hogyan tudja böngészője beállításaiban megtenni a szüksége módosításokat a megfelelől működés elérése érdekében.
Leírásunkban a leggyakrabban használt Web böngészők internetbeállításainak kezelését mutatjuk be. De felhívjuk figyelmét, hogy ennek az anyagnak nem célja, hogy bemutassa az itt felsorolt böngészők teljes körű használatát, és beállításainak valamennyi lehetőségét.
A leggyakrabban előforduló jelenség, hogy az adott oldal nem teljesen jelenik
meg, illetve bizonyos részei hiányosan működnek. Pl.: Folyószámla-igénylés, Nyugtaletöltés
ahol egy legördülő listából kell kiválasztani az időszakot. Ebben az esetben először
próbálja meg a böngésző weblap frissítés
ikonjának segítségével, vagy a Nézet menü Frissítés menüpontjával újratölteni az oldalt. Ha a Frissítés nem hozza meg a kívánt eredményt,
akkor érdemes az Ideiglenes internetfájlok, sütik (cookie-k) valamint proxy használata
esetén annak cache-ét törölni.
A cache egy olyan tárolóelem, amelynek célja az információ (tartalom) hozzáférés gyorsítása, olyan módon, hogy ha a hivatkozott információ (webtartalom) korábban már bekerült a cache-be (a weboldal egy korábbi látogatása során) akkor a legközelebb a cache-ből legyen kiszolgálható ez az adat.