Tisztelt Ügyfelünk!

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) 2019-ben is készít adóbevallási tervezetet, amelyet a munkáltatók, kifizetők által a NAV-hoz benyújtott adatszolgáltatások alapján állít össze.

Az adóbevallási tervezet ügyfélkapu regisztráció birtokában 2019. március 15-étől megtekinthető, szükség esetén kiegészíthető, módosítható, illetve jóváhagyható.

Az a magánszemély, akinek nincs ügyfélkapuja, de van érvényes e-mail címe, az alábbi adatok kitöltésével és beküldésével 2019. március 18-áig kérheti a tervezet papír alapú postázását a NAV-nál nyilvántartott címére. Az adóhatóság a megadott e-mail címre adóbevallási tervezetet nem küld, kizárólag az alábbi kérelmével kapcsolatban nyújt tájékoztatást.

Kérelem az adóbevallási tervezet papír alapon történő megküldésére

Kérem, hogy az adóhatóság küldje meg papíralapú adóbevallási tervezetem a NAV-nál nyilvántartott címemre.



- -

A kérelemmel kapcsolatos válaszlevelünket e-mail címére küldjük el.






Ügyfélkapu regisztráció hiányában kérelmének benyújtására - adóazonosító jelének és születési dátumának megadásával - az alábbi módok közül is választhat:

  • SMS-ben a +36 (30) 344-4304-es telefonszámon a következő formában: SZJA szóköz adóazonosító jel szóköz ééééhhnn (például: SZJA 8901234567 19600319),
  • a „Kérelem az adóbevallási tervezet papír alapon történő átvételéhez” elnevezésű formanyomtatványon (BEVTERVK),
  • kötetlen formátumú levélben (megadva adóazonosító jelét és születési dátumát),
  • a NAV telefonos tájékoztató rendszerein keresztül (NAV Infóvonal: 1819 és ÜCC: 80-20 21 22),
  • személyesen a NAV ügyfélszolgálatain.